Algemene informatieDoorschakelen en Blokkeren is alleen mogelijk bij een abonnement.
met prepay-kaarten kan dit normaal niet, echter kan het in sommige gevallen wel werken.

Voor het doorschakelen naar voicemail zijn de procedures erg verschillend, binnenkort meer hierover...

Heeft u aanvullende informatie? stuur deze dan naar: 20031108161044_gsmf_C1@SimBox.NL.
ook informatie over andere netwerken, zelfs uit het buitenland is welkom

Onderwerpen;

DOORSCHAKELEN - InschakelenInstellen
Naar: (bij voorkeur internationale notatie gebruiken)
Soort gesprek:
Met vertraging: (alleen bij vertaagd of niet bereikbaar)

DOORSCHAKELEN - UitschakelenAnnuleren van doorschakelingen is in sommige gevallen niet mogelijk,
of slechts door de klantenservice aan te passen. voor alle andere gevallen;
Opheffen
Soort gesprek:

DOORSCHAKELEN - Alles uitschakelenDe doorschakelingen die u heeft ingesteld worden hiermee opgeheven.
direct (*21) vertraagd (*61) uitgeschakeld (*62) en in gesprek (*67)
Indien onbereikbaar

BLOKKEREN - InschakelenInstellen
Soort gesprek:

BLOKKEREN - UitschakelenOpheffen
Soort gesprek:

BLOKKEREN - Alles uitschakelenAlle blokkades die u heeft ingesteld worden opgeheven.

BLOKKEREN - Wijzig PINWijzig uw (standaard) pincode altijd!
  • KPN 0000 (zonder aanvraag, gratis)
  • Vodafone (Libertel) 0000 (zonder aanvraag, gratis)
  • T-mobile (Ben) 0000 (actief op aanvraag: €15, kan zonder bericht vervallen!)
  • Orange (Dutchtone) 0000 (zonder aanvraag, gratis)
  • Telfort 5678 (zonder aanvraag, gratis)